søndag, august 26, 2012

Hva har jeg gjort siden sist?


Jeg er i live!

Jeg har hatt en pause herfra siden i januar og dette er ikke noe ny start egentlig. Jeg ville bare sjekke inn. Er det noen her etter så lang tid? Hvordan går det med dere der ute?

Legger ved et lite bilderas som viser utdrag av hva jeg har drevet med siden sist.

Fikk servert deilig middag på nyttårsaften!

Deilig drikke har det også blitt!

Vandret kveldsturer i Bergen by.

Varmet meg under deilig ullpledd.

Brudekjolekjøping med T.

Småfull på cocktailparty.

Fått nye venner på akvariet.

Jeg har spist IS! Selv om det veldig sjeldent har vært varmt nok, eller sol nok til å gjøre det med bare gode følelser. Jeg antar gåsehud er en kostnad en kan bære.

I København er de flink med brunsj.

Og spennende butikker.


Inget år uten snop! Dette snopet hentet jeg i Stockholm.

Jeg spiser fremdeles burger, innimellom.

Jeg har blitt 30!

Det feiret vi med stil!

Litt studier.

Litt andre bøker.

Regnvåte konserter. Først Lenny Kravitz.

Og så Kent!

Har fått meg en ny hobby!

*Galaxy-negler
Watermarble

Graffiti
Polkadott
Jeg har vært på ferie!

Få ferie har en 2 timers lunsjer...

Ser på menn med sekkepiper.

Går på matfestival.

Og ser på uferdige monumenter.

Etter ferien ventet det ny sofa hjemme. Den skal jeg utnytte på det groveste!

Kort oppsummert så koser jeg meg! Det har ikke vært det beste året, men det har virkelig ikke vært det verste heller.

Håper det fortsetter sånn. Håper dere har det bra. Kanskje sees vi oftere fra nå av, kanskje ikke.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg er her! Og jeg har savnet deg! Selv om jeg plutselig innså at jeg kanskje likevel har både sett og hørt deg jevnlig på internetten :)
Kos deg videre med sekkepipene, så leses vi nok snart!

Shy sa...

Der var du!!
Litt av kvart har du gjort, ser eg.
Og flott hobby har du fått :)

Siven sa...

Jøss! Det er jo folk her enda! :D

Jeg har jo sneket rundt i kulissene.

Dragonman sa...

Damdidam :) ... Siven jo, fortsatt like flott!

Siven sa...

Midtimyra: Send meg en epost hvis du pusler det sammen. ;)

Dragonman: Der var du også! Og takk! :)

Bondekona sa...

næmmen halloen.
Der var jo du igjen.
Ser ut til at du har hatt det begivenhetsrikt siden sist.
:)

Anonym sa...

Jøss!!! Du har jo kunstneriske tendenser jo!
Min datter maleren?:D)

Hilsen mamma

Siven sa...

NÅåååh! Syns vel kanskje du er vel positiv når det kommer til mine kunstneriske ferdigheter...

Vet du alltid har hatt en ønske om at det skal være kreativitet inni her et sted, men jeg stiller meg fremdeles tvilende.

Gir neglehobbyen ett år... :P

Elin sa...

Hei! Heiheiheiheiiiiiiiiiii!!
Nå ble jeg glad. Fint du stakk innom her igjen. :-))))

Siven sa...

Elin: HEI! til deg også. ;)

Superfin helg!

Tore R. sa...

Hvor er du Siv, tomt her uten deg!

Siven sa...

Det håper jeg da virkelig, siden det er min blogg. ;)

Jeg er ikke så langt unna. ;)

Bente sa...

Juhu..jeg leste gjennom et gammelt innlegg hos meg,og der hadde du kommentert..Er du rundt enda? Skriver du fortsatt?
:-)

Siven sa...

Hei! Så gøy med annet enn spam i dette nedlagte hjørnet av verden! Jeg er og jeg skriver, men jeg gjør det et annet sted.

Du har nok sett meg, du bare vet ikke at det er meg! ;-)