mandag, oktober 10, 2011

Dag 12 – Min hverdag

Det er tid for nok et bilde! Jada, det går ganske så treigt med meg. 

Jeg kan vel ikke si at jeg har hatt det travelt, men jeg har hatt ting å gjøre som har bragt meg unna pc-skjermen. Jeg får ikke til det der å blogge fra mobilen jeg. Det å skrive uten tastatur er lite inspirerende syns jeg.

Litt av det jeg har drevet med er å se MANGE filmer, hvorav iallfall en kan anbefales på det varmeste. Hvis dere maser nok så ER det mulig jeg forteller dere hvilken det er... ;) 

Eller har jeg jobbet en del, men det blir visst aldri nok.Hverdagen består vel for de fleste i storetrekk av arbeid og forberedelser til arbeid. Så også for meg. 

Derfor byr jeg i dag på et bilde av stedet der jeg arbeider. 

 To skjermer, kalkulator, telefon, kaffekopp og litt "proviant" selvsagt. :D

Kan en jente ønske seg mer?

P.S. I dag satt jeg forresten der med dunjakke OG pledd. Det var KALDT på kontoret... 

15 kommentarer:

Tore R. sa...

Jenter ønsker seg så mye rart ;D

Skal jeg komme å justere termostaten di ... hos dere?

Min utsikt (ikke helt korrekt, bildet er knabbet på nettet ... jeg sitter nærmere men vinkelen er rimelig riktig): http://levangerfk.no/var/ezwebin_site/storage/images/galleri/sesongen-2006/brann-lfk/ulriken-toppen/44623-1-nor-NO/Ulriken-toppen_stickynews.jpg

Bente sa...

Jeg hadde vært helt strålende fornøyd med å ha sånn fint kontor :-)
Ser du får tilbud om termostat hjelp også :-)

Siven sa...

Tore: Ikke verst den utsikten din heller. Men i dag så den ikke sånn ut. Det tror jeg at jeg kan garantere. Kan dere se Ulriken i regnværet?

Termostaten er det nok noen andre som bestemmer over er jeg redd så den er det nok ikke mulig å stille.

Bente: Klager helt klart ikke. Når jeg var student så var det å ha egen pult med egen pc der en kunne jobbe litt og få betalt den store drømmen. ;)

Unknown sa...

Hva jobber du med a?? Så mange skjermer og greier! Litt sprøtt å hoppe fra gravid til te til skjermer til Anka; MEN har sistnevnte silikonpupper???

Siven sa...

Jeg jobber med å finne ut om noen mennesker har rett på penger og hvis så, hvor mye. Rimelig spennende jobb faktisk, sånn egentlig.

Det er viktig å kunne ha flere tanker i hodet på en gang vet du... Jeg følger deg jeg. :D

Jeg har svar på din blogg.

Unknown sa...

*gulp* Hehe. Jeg har masse krøll i knollen hele tida. Kunne sikkert hatt mye å lære av deg. Takk for svar! Jeg heller nok også til din teori om Ankas puppestell. Kanskje Nadya også har sånne??

Bondekona sa...

Sprudlende arbeidsplass.
:)

Hvilken film?!?!?!

Siven sa...

Bondekona: Vet ikke om du kommer til å tro dette, men de grønne søylene har jeg lært meg å overse nå. Noen kommenterte faktisk da hun fikk noe neongrønt i gave at hun kom til å matche søylene. Jeg måtte ut for å se etter jeg...

Hehe, godt det er noen som fikk med seg det med filmen. :D Du får vente i spenning.... ;)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Imponerende med de som jobber på to skjermer samtidig, det er de med de viktigste jobbene...

Siven sa...

Hehe, de viktigeste jobbene? Ja, det syns jammen jeg også! :D

Det er overraskende enkelt å jobbe med to skjermer. Innimellom ønsker jeg meg tre. Bare redd jeg ville fått vondt i nakken. :D

Tore R. sa...

Ulriken er nesten alltid der, utenom når noen har lagt et grått eller hvitt teppe over den. Forstår ikke vitsen med det der, de lurer ikke meg.

Men jeg kan jo ikke se ut vinduet heleee tiden, blir ikke penger av sånnt.

:)

Siven sa...

Hvis du kunne fått penger for å kikke ut av vinduet... Ville du gjort det da? Hele tiden?

Tore R. sa...

Nei :)

Og det hadde ikke hjulpet om du gikk utenfor engang (for jeg sitter i tredje etasje og ser ikke bakken herfra).

Anonym sa...

Jeg nærmer meg plutselig en løsning på et lenge lurt på spørsmål, tror jeg :)

Siven sa...

Du får sende meg en epost hvis du tror du har løst det. ;)