tirsdag, juli 12, 2011

Blogganbefaling!

Jeg gjør ikke dette ofte... Jeg vet ikke om jeg noen gang har gjort det faktisk. Jeg vil herved anbefale en blogg! Og for å gjøre det hele ENDA mer spennende så er det bloggen til en MANN!

Jeg ler meg skakk av denne mannen. Jeg har spredd linken til andre på kontoret og får tilbakemeldingen "Ler så jeg dauer!". Morsom både for menn og for kvinner, men også med et alvorlig tilsnitt og blikk på saker.

Han beskriver situasjoner som vi alle kan kjenne oss igjen i og bruker et vakkert språk som tegner klare bilder i hodet mitt.

Jeg presenterer herved med brask og bram Fredrik Backman!

Gjør for ordens skyld oppmerksom på at han skriver på svensk, men jeg syns allikevel at dette er såppass lettlest at dette går gjennom sensuren og språkangsten til de fleste.

NYT!

Ingen kommentarer: