lørdag, november 26, 2011

Ugler - nei ikke i mosen

Selv om jeg stort sett leser mest blogger med tekst og skikkelig innhold så hender det at jeg leser sånne moteblogger. Jeg er ikke så flink til dette med klær, men jeg er ganske opptatt av smykker. I det siste har det vært mye snakk om ugler. Det har vært vist frem uglesmykker, ugleøredobber og ugleringer. Jeg har syns at alle sammen var skikkelig stygge! Jeg har ikke likt en eneste en av de og har vel uttrykt det noen ganger.

Men her om dagen så falt jeg for en ugle jeg også...:



Den er så fin! :D

5 kommentarer:

Whitebite sa...

den eeeeer fin!

Siven sa...

:D

Og bildet viser virkelig ikke HVOR fin!

Elin sa...

Er det lov å være uenig? ;-)

Siven sa...

Hehe, jeg er nyfrelst på ugler selv så det er helt klart lov! :D

Elin sa...

:-D Så bra. :-D