onsdag, november 02, 2011

Negler - noen har, andre har ikke.

Jeg har "bitt" negler hele mitt liv. Jeg skriver "bitt" i hermetegn fordi jeg ikke egentlig setter meg ned og tygger de av. Det er mer snakk om å pille på de til det blir rifter og så rive av neglen. Noen ganger vondt og i alle fall veldig lite pent!

Innmellom er jeg inne i gode perioder. Da ser hendene mine omtrent sånn ut:


Det var verre før. Da jeg var barn og ungdom var det nesten ikke fingre igjen. Jeg har prøvd alt for å slutte. Jeg har malt på ting som smaker grusomt, jeg har brukt neglelakk regelmessig og jeg har limt på falske negeler i masse forskjellige varianter, fra de en fikser selv til de som en får støpt på hos neglemaker. Ingenting virker.

Men.... hvis det en gang hadde virket så ville jeg gjort dette:



Jada, jeg vet at det å ha så lange negler ikke er hygienisk eller praktisk, jeg ville vel sikkert gått for noe som var liiiitt kortere, men hadde det ikke vært gøy å kunne gjør sånt? Bare av og til?

Ingen kommentarer: