onsdag, april 20, 2011

Goodbye Bergen!

I dag var det en deilig dag i Bergen. Sol, ikke noe vind og varmegrader i tosifret. I dag forlot jeg Bergen by for de mer landlige omgivelser på Tysnes. Satser på at været holder seg og at jeg virkelig får nyte hagen her. Hage er jo mangelvare i mitt byliv. Det blir nok DEILIG det også!

Under vedlegges noen bilder jeg tok på min vei gjennom byen tidligere i dag. Solværet viser nok gjerne ikke så godt, men LOVER at det var sol altså! ;) 

Etter å ha blitt varmt mottatt i heimen hos mor så bar det rett i kakebakingen. Under ser du bildet av kaken mor laget til utlodding. Her er den ikke helt ferdig. Legg også merke til komposisjonen med fin gul bøtte i bakgrunnen! :D


Her er den etter pynting. Det ser nesten ut som om mor har vært litt på en snurr mens hun løp avgårde med pyntegeleen. ;) Men så var ikke marspinahjertene mine heeeelt i vater de heller. Jeg vil uansett tro at denne smaker godt.


Her kommer det ingen bilder av gule kyllinger og annen årstidsriktig pynt. Slikt driver vi ikke med her hos oss.

Nyt påsken alle sammen!

(Det ble litt shopping i dag, men det kommer senere.)

Ingen kommentarer: