onsdag, desember 08, 2010

Det snør det snøøøøøør!


Jepp, det gjør det!


Det daler DIGRE, ullne dotter ned fra himmelen. En sånn i hodet kan godt erstatte en middels lang dusj og den forandrer seg fra nydelig hvit til ekkel, skittenbrun i det øyeblikket den lander på bakken. Pen da.... så lenge det varer.


Jeg sitter og "gleder" meg til å tusle hjem i dette været. Håper værgudene tar til fornuft og stopper galskapen før jeg kommer meg ut døren. Kjernetiden varer jo tross alt noen timer til. :)
Som han sa han ene rundt lunsjbordet; "Nå skal det være glatt og jæ**** hele desember og så skal det smelte og bli slapsete lille julaften. Sukk!". Det er hverdagspessimisme på høyt plan det der altså! :D

1 kommentar:

Hannemor sa...

Ønsker meg snø...har kuldegrader.
Skulle vært fint det - da hadde liksom førjulstemninga vært komplett :))
Ha en fortryllende aften, søta