onsdag, desember 22, 2010

Campagnen er i hus!

Bildet er lånt fra Champagnegallery.com
Da var nesten alt klart!

I dag har jeg gjort forsøk på å ha flere avtaler (gikk ikke helt slik det var planlagt), levert og fått de siste julegavene og ikke minst så har jeg har fikset champagne til nyttårsaften! :)

I år falt valget på Launois Grand Cru. Valg og valg... Litt tilfeldig rett og slett fordi polet var helt rensket for den jeg egentlig skulle ha. Den snille damen på polet anbefalte denne som et godt alternativ. Kjenner jeg gleder meg allerede!

Nå fordrives kvelden med de siste forberedelsene mens Brandi Carlile spilles HØYT!

I morgen trekker jeg sørover og hjem til mor. Dette blir bra!

God jul alle sammen! Håper dere alle får det dere ønsker dere og at neste år blir enda bedre enn det dette var!

Ingen kommentarer: