fredag, desember 31, 2010

Årets siste shoppingtur

De fleste blogginnlegg av dagen vil jo naturlig nok være av typen lykkeønskning for det nye året, forberedelser til kveldens festivitas og ideer om hva en vil gjøre i 2011. Kanskje et forsett eller to sniker seg inn også?

Jeg tenkte jeg kanskje skulle gjøre noe annet. Det er ikke det at jeg ikke ønsker dere alle en super nyttårsfeiring, eller at jeg ikke har ideer om hva jeg vil gjøre i løpet av det neste året, men nå falt det seg tilfeldigvis sånn at min dag frem til kveldens nyttårsfeiringen ble litt annerledes. 

I dag var jeg og Mor på årets siste shoppingtur. Det hele begynte som et nødvendig ærend for å finne smør til dagens hummerlag (det er jo de små tingene en glemmer), men så kunne vi ikke bare reise hjem igjen uten å kikke litt... ;)

I gave- og poselensbutikken Amalie i Bekkjarvik fant vi masse fint som jeg skulle ønske jeg kunne gi et godt hjem med en gang, men som vi lot bli igjen til senere ekspedisjoner.

En av tingene jeg falt for var denne superfine brødkluten fra Anne K. Teksten traff meg litt og jeg tror nok dette må bli mitt nye "motto". Jeg gikk faktisk fra brødkluten i butikken, men når jeg kom hjem så angret jeg og bestilte den på nettbutikken.... ;) 


Jeg klarte ikke å motstå denne termokoppen fra BODUM heller. Med innebygget "presskanne" i det ene lokket gjør den morgenkaffen utrolig lett å lage. 


Og til slutt... Mor snublet over dette fine skiltet som hun mente passet perfekt til meg. Ok, da.... så er jeg ikke så flink til å vente. ;)

 Dette havner nok sikker på pulten min på jobb. 


Ha superfin nyttårsfeiring alle sammen! Gjør som brødkluten sier... 

Spis, drikk og ha det godt!

1 kommentar:

Hannemor sa...

Håper du får en flott nyttårsfeiring.
Den koppen var jo praktisk, og skiltet var veldig beskrivende for flere :)
Klem