mandag, mars 21, 2011

Dagens artist - Aloe Blacc

Siven er fremdeles uten internett i heimen og da begrenser bloggingen seg. Vil allikevel dele en ny artist med dere i dag.


Aloe Blacc høres jo ut som noe en burde smøre på solbrent hud, men det dreier seg altså om en artist. Og han, i likhet med de andre jeg har presentert her på bloggen, har en super stemme. Det er gjerne det jeg går etter når jeg skal plukke ut artister jeg liker.

Hos Aloe er det også litt av det gamle, kule og soulaktige som jeg foretrekker. Ny artist som henter inspirasjon fra tidligere tider, og da tenker jeg på de GODE tingene fra eldre musikk. Det er ikke til å komme unna at det ikke er alt som er gammelt som er godt...

Her følger altså noen videoer som forehåpentligvis viser frem musikken på best mulig måte. :) Nyt!


Dette er den mest kjente av hans sanger. Nydelig sang! Under finner du en annen versjon av samme sangen, men da live i studio som jeg faktisk syns er enda bedre!


Når ting ikke går så bra lenger så blir det gjerne sånn at litt bitterhet må ut, meeen når det kan høres så bra ut som dette så er det neseten som om det ikke gjør noe. :) 


Og en coversang....


Og til slutt..... litt ventemusikk! 


Ute regner det og snart er det kvelden. Ønsker alle en vidunderlig natt!

Ingen kommentarer: