tirsdag, mars 22, 2011

SÅ deilig å være tilbake!

I dag har jeg fikset telefonledningen (den jeg får internett via) helt selv! Vaktmesteren fikk sin sjanse, men feilet grusomt her en gang forrige uke. I dag fikk jeg nok og tok på meg eksperimenteringshatten. Og jammen fungerte det helt glimrende!


Vel så ligger kontakten fremdeles på gulvet så det er et lite stykke igjen før den er HELT i orden, men dette betyr jo at jeg igjen kan fortelle verden om det lille jeg driver med.

En merker jo at det blir en slags dagbok det her. Dersom det ikke blir skrevet med en gang så er det ikke like spennende å dele syns jeg. Og nå når jeg har vært uten nett SÅ lenge (en uke) så har det faktisk skjedd litt.

Jeg har vært på BI-seminar to dager, har vært i London i helga (dette kommer det nok mer om for det ble litt shopping....) og denne uka har jeg jobbet med første innlevering i kurset  Etiske utfordringer i næringslivet. Den har frist på fredag så det blir vel mye det jeg skal gjøre på kveldene de neste dagene, men i dag har jeg lagt det hele igjen på jobb.

Jeg har bestilt flybilletter til Nice i september! Litt tidlig ja jeg vet, men gud så deilig det er å ha noe å glede seg til! Og så får en porsjonert ut kostnaden litt hvis en tar det litt etter litt. Da kan en reise MANGE turer! :D

Det var også klistret opp en lapp på døren ute i gangen som kunne fortelle meg at i løpet av sommeren så får jeg huset dekket i stilas og arbeidsmennesker og jeg må tømme altanen, men til gjengjeld så får jeg ny fin altan fikset og NYE dører og vinduer! Det kommer jo til å minst halvere strømutgiftene neste vinter! Slik som det er nå så kan jeg jo ikke en gang ha stearinlys stående i vinduskarmen uten at de blåser ut....   

Jeg er ikke helt i form igjen selvsagt (lite skår i gleden måtte en jo ha). Siden jeg har sovet litt dårlig i helga og på toppen på rom med aircondition så har jeg pådratt meg sår hals og småtett nese, men slikt er jo bagateller på en dag som dette! :)

Jeg har jo gode ting fra taxfree på bordet og internett igjen! Håper alle der ute har det minst like bra som meg!

Ingen kommentarer: