søndag, mars 06, 2011

Jubileum hos "Som mine dager er"

Noen blogger har gledet lesere lenger enn andre. I dag er det jubileum hos Marit. Hun har blogget i 3 år og jeg er imponert! :) Klikk på bildet for å komme til hennes superfine blogg!


Utfordringen i hennes giweaway i denne anledning er at en skal skrive et dikt om våren. De fleste som kjenner meg kan vel tenke seg til at dikt ikke er helt min greie. Har derfor fattet meg i korthet og kommer heller med en ide om hvordan våren oppleves hos meg; Som en prosess fra noe til noe annet.

Hvitt
Vått
Grønt
Deilig


 Hvordan ser du våren?

3 kommentarer:

Som mine dager er sa...

Så bra Siv!! Tusen takk for supersøtt dikt og for gode ord og linking inn til meg. Bearhug fra meg.

Marit ;-)

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ha he, fint dikt det der da, overlater mye til leseren...
Hvordan jeg ser våre, ga vel onsdagens innlegg svar på. :-)

Siven sa...

I skrivende stund er vi kommet til ett sted midt i mellom hvitt og vått.... Det er altså litt mer igjen av våren før prosessen er ferdigstilt.

Syns ditt innlegg oppsumerte ganske greit hvor langt vi er kommet. :D

Er forresten litt misunnelig på den regnkåpa/jakka.... :)