tirsdag, mars 29, 2011

Langhelg i London - del 2 - Shopping

Det tar sin tid dette her... Det er virkelig et poeng å skrive blogginnleggene når opplevelsen er ny.. Her kommer andre del av historien om langhelg i London. I dag resultatet av 2 dagers shopping. :D

Det ble mye smådill denne turen. Køene forran prøverommene er noe lengre i handlegatene i London enn de er på kjøpesenter i Bergen så det å kjøpe ting som må prøves, testes og retestes gikk ganske fort ut vinduet.

Armbånd fra Urban Outfitters og ringer fra Accessorize.


Den oransje ringen husker jeg ikke hvor jeg fant (selv om den er blitt en favoritt), men de pittesmå, søte øredobbene er fra Urban Outfitters.


Og det er lommeboken også.


Men en kan jo ikke bare kjøpe dill! En må jo kjøpe noe med substans også! Så det ble faktisk jakke...  og bare til de VELDIG få som lurer så er det IKKE meg på bildet!!! (Av en eller annen grunn følte jeg for en hel masse utropstegn her!)

 Jakken er grønn og ikke grå slik den ser ut på bildet (på min skjerm i alle fall) og så kan jeg ikke være meg uten å syns at den var MYE kulere på meg.... ;) Men jeg lover at jeg har tenkt å ha bukse på under!

Men det er mer.... disse helt vanlige, svarte canvas-skoene MÅTTE jeg kjøpe. Og da snakker jeg ikke om måtte som at en i shoppingrus bare MÅ ha alt som er rundt en. Jeg mener at jeg faktisk i øyeblikket var tvunget til å kjøpe nye sko. 


Se det for deg... Siv i prøverom etter å ha prøvd en helt gyselig kjole som bare var feil på alle måter. Jeg hadde fått på meg mine egne klær og en støvlett. Da jeg trekker opp glidelåsen på den siste av mine supergode støvletter (som har tjent meg utrolig godt gjennom hele vinteren) så ryker glidelåsen......

Jeg står da altså i et prøverom med en støvlett som ikke kan lukkes... Jeg bannet høyt og tydelig, og selv om det var på norsk så tror jeg ikke damen utenfor hadde noe problem med å skjønne hva jeg mente! 

Frustrert, og ganske nærme forsinket til å møte resten av gjengen på andre siden av opptil flere tebanestasjoner, tusler jeg med hengende hode ut i butikken med en støvlett på halv åtte... og DA er det INGEN sko som frister! De over ble resultatet av minst en halvtime med prøving, kasting, banning og sukking. I dag liker jeg de... ;)

Og nå begynner dette innlegget å bli fryktelig langt... Jeg vil bare runde av med den ene tingen jeg er aller mest spent på. Den tingen jeg enda ikke har fått brukt noe særlig og som var turens største investering. :)


Vesken er fra Russel & Bromley og er DIGER. Deilig, mykt og VELDIG hvitt skinn! Blir skitten bare en ser på den, men den var bare UIMOTSTÅELIG der den stod. Og tro meg det er god grunn til alle de store bokstavene. :D Selv ikke min gode venninne S våget å nekte meg denne når du så hvor forelsket jeg ble (selv om jeg er ganske sikker på at hun hadde lyst...).

Så er det bare å vente på den dagen der Bergen ikke truer med regn så skal denne få være med meg ut på tur (en liten en i alle fall)! ;)

Ingen kommentarer: