onsdag, mars 16, 2011

Noen ting er bare vanskelige....

Og en av de er å skrive blogg uten internett i heimen.

 

Jeg har nå siden før helgen en gang vært uten nett hjemme og det begynner å slite på både meg og lommeboken.

Det å logge på nettet via mobiltelefon er IKKE superbillig! Nei, og det kan jeg si helt uten å egentlig vite hvor mye det koster. For du skjønner det at chessregningen er ikke så lett å skjønne den...

I dag har jeg snakket både med huseier, Ventelo OG noen som driver med videreformidling av "telefonreperatørtjenester". Og alle hadde forskjellige svar på hva jeg må gjøre.

Det klareste jeg har klart å få det er at jeg må vente MINST 2 uker før noen gidder å komme å kikke på det.... Grøss!

Jammen godt jeg skal på langhelg til London denne helga! :D

Men så til noe jeg lurte på... hva kalles egentlig den mannen/damen som har som jobb å fikse telefonledninger? Telerepetatør? Eller er det bare en gren av elektriker jeg er ute etter?

Ellers en fin vårdag med overtid og pizza! Kos dere!

Ingen kommentarer: