fredag, september 16, 2011

Er jeg en dårlig blogger?

Vil dere se på meg som en dårligere blogger dersom jeg innrømmer at jeg aldri tidligere (før i dag) har vært inne på Perezhilton.com? Han skal jo liksom være en av verdens mest populære/kjente bloggere. KONGEN av Blogglandia kan en si... 

Vet dere hvem han er? Visste dere om han før jeg skrev om han nå? Hvorfor det? 

Jeg kom dit fordi Karianne (som jeg følger) skrev om han i sitt innlegg. Innlegget handlet ellers om Ylvis sin nye sang "Work it".

Legger den ved også jeg... Den er jo bare HYSTERISK (uansett hvilken mening en vil legge i det ordet...)! 


Eller hva syns dere?


P.S. Jeg beklager til dere som ble lurt inn her og som på grunn av overskriften trodde at jeg slet med selvfølelsen på fredagskvelden. Takk for at dere LØP til for å kommentere slik at jeg skulle føle meg bedre... ;)

7 kommentarer:

Whitebite sa...

kongevideo!!

godt du ikke sliter med selvfølelsen i kveld heller.

;o)

Elin sa...

Aner virkelig ikke hva eller hvem du prater om jeg da..:-O Aldri hørt om fyren. :-S

Og videoen..morsom,men nesten litt ekkelt å se lille uskyldige ylviser i den rolla der... :-D

Unknown sa...

Haha! Genialt!!

Valiana sa...

Faktisk første gangen jeg var inne selv (men nå er jo jeg ingen blogger da), for å sjekke ut hva han skrev om Ylvis.

Meeen, godt mulig han er megapoppis og alt det der, men jeg ble litt stresset av layouten på bloggen, rotete og fæl...så tror det holder med den ene gangen for min del altså.

Bondekona sa...

Har hørt om denne Perez tidligere, ja, men har ikke vært på bloggen hans. Har ikke tenkt det heller.

Men Ylvis digger jeg.
:)

Alexia sa...

digger Ylvis og syns det er stas at en sånn stor blogger liker dem, men hadde ikke hørt om han før jeg heller.

Siven sa...

Det er godt det ikke bare er meg som ikke er helt Perez-frelst. ;)