fredag, mai 06, 2011

Hvordan skaffe til veie en blå kul i pannen.....


Ja, hvis en skulle ønske seg noe slik en dag.

Slik gjør du:

1 - La skapdøren stå åpen etter morgenens romstering.

2 - Når du skal legge seg så skrur du av lyset i rommet FØR du skrur på nattbordslampen. (Da oppnår du også å sette tær i fare nær sengeben dersom det er ønskelig) 

3 -  Gå i moderat til stor hastighet i retning seng.

Hvis du følger oppskriften nøye og er riktig heldig så treffer du ovennevnte skapdør med panna først og skaffer deg en juvel av en kul......



LEKKERT!

9 kommentarer:

Whitebite sa...

aiaiaiai, noen som har vært
u h e l d i g?? eller bare fryktelig klossete?? haha. sorry at jeg ler.

Shy sa...

Er vel stygt å le no?:)
God helg, med eller utan kul!

Siven sa...

Det er bare å le! :)

Ler stadig høyt av meg selv jeg når jeg snubler på flatmark, går ned gamle menn på gata (Da venter jeg med å le til etterpå) eller vrikker ankelen ... stillestående.

Det er nok klossete i ekstrem det her. Kan noen si vandrende katastrofe? ;)

Snuskebassa sa...

Det fine med en kul er at du kjenner du LEVER :-))
Ønkser deg en fabelaktig helg og en fin gjennomgamg av HMS rutinene!
Klem fra LIV

Siven sa...

Det er ikke for ingenting at jeg har stuebord med runde kanter... ;)

Takker for "sympatien" og ønsker god helg tilbake! :D

Elisabeth, innerst i veien sa...

Ai. ai. Tror jeg ikke skal prøve den oppskriften. Men jeg har en fin en som innebærer å sitte under et åpent kjellervindu, reise seg og ta imot vinduet med nesa...

God bedring med den fascinerende kulen!

Bustenellik sa...

Takk, men nei takk ;-)

the Folding chair sa...

Hei,
fant deg via bondekona - liker godt slike "altmulig" blogger som din - følger deg gjerne videre :)


Ha en flott dag.
Mari Ann

Siven sa...

map79: Hei! Så hyggelig med nye mennesker innom da! :D