søndag, mai 15, 2011

Ny pakke - samme innhold?

På engelsk har de det treffende uttrykket "Same shit - new wrapping". Veldig treffende i dette tilfellet syns jeg. Det er i alle fall ikke noe mer enn marginal forskjell på innholdet i den røde og den nye, blå IFA'en.


Skuff, skuff, skuff. Jeg liker jo vanlig IFA også altså, men her hadde jeg jo håpet på noe mer spennende... Skal du først kalle det SALMIAKK (med store bokstaver til og med) så bør det jammen smake det også!

Ja, ja jeg fikk Tyrkisk Peber også. Det reddet dagen det! :D

2 kommentarer:

Unknown sa...

Så du har også observert menn som drikker te fra glass?? Hehe. Rare greier.

Du? Har et 'teknisk' spm til deg, jeg. Åssen får jeg til sånn 'You might also like' på blogger. Det ser så stilig ut og jeg vil ha!

Siven sa...

Sånn: http://www.linkwithin.com/learn