tirsdag, mai 03, 2011

Jeg har jo ikke skrytt...

...på lenge!

Når jeg for en gang skyld gjør noe som kan minne om interiøraktig så MÅ jeg jo huske å skryte av det!

Selv om jeg tidligere har pusset uten å få en suss så er det ikke ofte jeg gjør interiørting ting.

Når jeg var hjemme i påsken ble det MALT! Utemøblene til mor var noe blåflekkete etter vinteren og ikke en gang en kraftig vask gjorde de helt sånn som de skulle være.....


Over kan du se hvordan den var før den fikk et sårt tiltrengt malingstrøk. Og etterpå....?


Etter to stoler av denne typen var det tid for benken. Og det var virklig en utfordring. SÅ mange krinkelkroker! Men ble bra da! :)

Både før og etter i samme bilde!

Før (eller underveis egentlig siden jeg malte undersiden først)

Etter! :D

Jeg er så flink! Og da var det skrytt og jeg sier versågod fra meg for denne gang! ;)

4 kommentarer:

Hannemor sa...

Så flink du er Siv - vet hvem jeg skal ringe om mine hagemøbler trenger et strøk maling.
Klem

Siven sa...

Ja, gjør det!

Litt ære må forresten gå til mor! Hun gjorde forarbeidet som jeg HATER. Vaskingen i forkant er virkelig ikke min greie. ;)

Anonym sa...

Helt enig. Du er jammen flink. Har nytt møblene hvær dag siden påsken, og forteller alle om min flittige datter :D

Mamma

Siven sa...

Og plutselig ser jeg hvor lillebror får bokmålskunnskapene sine... ;)

Takk takk Mamman! Synd vi ikke fikk tatt bordet også!