søndag, mai 15, 2011

Vår slik den skal være

Ute regner det. I dag skriver vi 15. mai. Det burde jo være sol og deilig utevær, men nei da. Derfor tenkte jeg at jeg skulle peppre dere med bilder fra bedre tider.

 Bergen springer ut i rosa og grønt.

Noen lager alltid deilig mat til meg hvis jeg betaler for det... 

Boken var medbrakt og kunne med fordel nytes til middagen. Ikke komfortabel med middag alene på restaurant? Det trengs bare litt øvelse... ;)

Kirsebærtrær i Tokyo. NYDELIG park!


 Hagen hjemme hos mor.

Philosophers path.

Dette ble fryktelig tilfeldig, men noen ganger må en bare få det ut og det gav meg en glimrende mulighet til å kikke gjennom gamle bilder. :D

Ønsker alle en fortsatt fin regndag!

3 kommentarer:

Hannemor sa...

Flotte bilder
- hjelper mot alt egetntlig her da, å se igjennom de gamle bildene.
Søndagsmårra klem

Siven sa...

Det er virkelig deilig å sette seg ned å bla i gamle bilder av og til. En husker så mye bedre når en ser ting igjen. :)

Klem til deg også!

Trollmora sa...

"Noen lager deilig mat til meg om jeg betaler...." den likte jeg :) hihi
Ha fine vårdager!