mandag, januar 17, 2011

Dagens artist - Jarle Bernhoft

Enkelte dager er det noen ting som bare skiller seg ut. Det kan være et ord, en film, et sitat, osv osv. I dag var det en artist.  

Jarle Bernhoft har vært dagens soundtrack.

Det er selvsagt ikke første gang jeg hører musikken hans, men den kom tilbake til meg i dag gjennom en tidligere kollega. Jeg likte det han gjorde sammen med bandet Span tidligere, men liker enda bedre det han gjør HELT alene. Det å se en mann sitte på scenen alene og lage musikk som fra et helt band uten å bli "oneman-band" (som alltid er litt corny) er bare helt fantastisk! :D


Han gjør det selvsagt ved å sample seg selv og så spille nye lyder på toppen. Jeg lar meg imponere jeg. Både av musikalitet, sound, sjel og stemme. Deilig!

Ja og så er han jo også blitt litt ekstra stilig med ny sveis. ;) En er da tross alt jente....

Legger ved disse to videoene så kan du ta valget selv.....


Enjoy!

P.S Satser på jeg får sjansen til å gå på konsert om ikke så altfor lenge. :D

Ingen kommentarer: