onsdag, januar 05, 2011

Sult!

I dag har jeg ikke laget noe mat. Og jeg hadde ikke tenkt å skrive et innlegg heller. Jeg var rett og slett litt pjusk når jeg gikk fra jobb, godt over en time for tidlig, og har sittet på sofaen helt til nå (klokka er 19:46) og lest bok. Middag var ikke en gang et tema da jeg kom hjem og jeg kom nettopp på at jeg ikke har spist siden lunsj.

Etter at jeg leste ferdig boken jeg fikk i julegave (alle 700 sidene) var jeg litt i beit for noe å gjøre så da leste jeg matblogger. Dette har blitt litt av en favoritthobby den siste måneden og det så utrolig spennende å se hva de ulike bloggerene kommer med hver dag. Nesten en besettelse dette her tror jeg! :)

Ramlet spesielt over dette innlegget fra mat på bordet og syns den ser helt fantastisk ut! Ja, ramlet over er vel egentlig ikke riktig måte å si det på for jeg leser jo bloggen hennes hver dag, men det føltes litt tilfeldig akkurat i dag.

Resultatet var jo selvsagt det samme som det alltid er når jeg leser om god mat....jeg ble SULTEN! Så nå skal jeg gå og varme opp restene etter middagen i går!

Tror jeg har funnet kuren for alle som sliter med appetitten, det er bare å hive seg i matblogger dere! ;)

Håper alle har hatt en superfin start på året. Hvis ikke så er det bare å tenke på at vi snart er ferdige med den første harde uken av året og at det vil bli bedre.

Været vil bli varmere, snøen vil smelte, grønne blader vil komme og dagene vil bli lengre. Varmer meg på den tanken!

Minne fra fjorårets japantur

Ingen kommentarer: