tirsdag, januar 25, 2011

Restemiddag og pensumlitteratur...

Da var oppvasken tatt, vaskemaskinen tømt og fylt igjen, restemiddagen fra i går varmet opp og spist og *trommevirvel* pensumlitteraturen for semestesterets BI-kurs er kommet! Det ER tirsdag dere! En skikkelig hverdag her i Sivens hule.

Jeg har tatt et lite utsnitt av kveldens mulige underholdning. Som dere ser så er kontrollen til flimreboksen godt gjemt i sentrum der, men lurer jammen på om den må vike til fordel for en av de med sider som kan blas i....


Egentlig så har jeg jo mest lyst til å fordype meg i denne:


Det er ikke fordi den er så veldig spennende, men jeg føler litt for å bli ferdig med den nå.. Er ikke kommet lenger enn til side 246 og det går seeeeeeeint! Språket er til tider nydelig, men historien flyter for sakte.

Dessuten ser den veldig mye mer spennende ut enn denne:


Kompendium som er pensumlitteratur til dette semesteret. Den skriker ikke akkurat "god underholdning" og dermed må en spre bokstavinntaket utover så godt en kan...

Kurset er forresten en del av en fremtidig "autoriasjon" innen forsikring som jeg håper jeg skal klare å skaffe meg etterhvert. Bare andre kurset jeg tar så langt, men så lenge jeg ikke får lov å ta mer enn ett per semester så får det ta den tiden som trengs.

Nei....nå får prokrastineringen avsluttes her. *Vinker*

Ingen kommentarer: