onsdag, februar 02, 2011

Dagens shoppinginntrykk

Det ble middag og shopping med en venninne (T) etter jobb i dag. Jeg er fremdeles på januarlønn så det ble ikke mye jeg dro med meg hjem, men tenkte jeg skulle dokumentere at jeg i 2011 for første gang har kjøpt klesplagg med dyremønster!

Forrige lørdag fant jeg skjerf i grått og sort med leopardmønster. For en som er skjerf- og sjalavhengig så var dette STOR glede! 


Og i dag fant jeg jammen en cardigan med nesten samme mønster. Måtte jo bare ha den også. ;)



 Når jeg fant disse skoene, tok de på og som 28-årling faktisk nesten syns de var litt kule var det selvsagt på tide å GÅ HJEM!




Tydelige signaler på shoppinggalskap der altså, men det gikk greit. Disse skoene er helt klart mer 199,-kule enn 899,-kule (sitat T) som butikken ville ha for de. I alle fall til mitt bruk.

En skulle vært 14 bare for en dag! ;)

Ingen kommentarer: