torsdag, februar 10, 2011

Fristelser og botsøvelser

 

I går gikk jeg på Kremmerhuset (for de som ikke bor i Bergen så er dette Kremmerhuset en butikk full av sure, søte og salte ting som kan puttes i munnen og ikke det Kremmerhuset med esker, lys og puter) og kjøpte ALTFOR mye smågodt for så å gå hjem til sofaen min og hyle i meg nesten alt (resten ble spist til frokost i dag)! Jeg skjønner at en innimellom må gi etter for fristelsene, men at en skal måtte trakke uti, rulle rundt og virkelig sause seg i fristelser?? 

Og i dag var det selvsagt kake på jobb også. Den deiligste sjokoladekake...



Jeg har derfor trent litt ekstra i dag for å å gjøre bot. Svettet, stønnet og slitt i timesvis, og selv etter dette har jeg ikke en gang gjort opp for en brøkdel av det som først var i pose og så var i mage i går. Både muskler og tenner forbanner meg nord og ned (som forresten er veien til helvete). Skulle gjort som Nemi i steden....

Ingen kommentarer: