lørdag, februar 19, 2011

Jarle Bernhoft - konsert!

All by my self, don't want to be all by my self..... Ja, dere skjønner tegningen... Her på onsdag gjorde jeg noe jeg aldri har gjort før. Jeg gikk på konsert HELT alene!

Mine ellers så snille, hyggelige og ikke minst pålitelige venner var for treige, eller for glemsomme, og fikk ikke surret seg til å fikse billetter før det var utsolgt! Og det til konserten med den o så supersjarmerende og utrolig dyktige Jarle Bernhoft! Det er så nærme skandale at jeg nesten ikke vet hvor jeg skal snu meg...


Jeg har jo gledet meg til denne konserten siden i januar en gang (helt siden jeg fant ut at den skulle være) og har jo mast på de fleste kjente slik at de skulle få være med å dele i gleden. Ja, ja enden på visa var i alle fall at jeg gikk alene og hadde en super kveld uansett. Bernhoft spilte alle de sangene jeg hadde håpet på og åpnet mine øyne (ører?) for noen nye.

Konserten åpnet med et lite kominummer der hovedpersonen selv klarte å miste plekter inn i gitar og så prøvde å riste den ut igjen.... spenningen var stor der et øyeblikk men det hele løste seg til det beste. :)

Anbefaler at alle, som har muligheten til å gå på konsert med denne mannen, IKKE gjør som mine venner. Kjøp billetter med en gang de kommer for salg! Før det er for seint dere! :)


Kan nesten love (selv om det er en dum ting å gjøre på andres vegne) at dere får en fin kveld og en deilig musikkopplevelse!

Legger ved en liten video som viser hvor mye fin lyd en mann kan lage med en gitar. Han må GJERNE komme innom min arbeidsplass!



Bildene er hentet fra Jarle Bernhoft sin egen side på facebook.

Ingen kommentarer: