onsdag, februar 23, 2011

Får ikke til....

... å blogge altså.

Ikke lager jeg mat jeg kan skryte av og ikke opplever jeg noe gøy på min vei... ja bortsett fra at jeg forrige fredag observerte at hvis en har barn i barnehage eller skole i Nordnes- eller Klosterområdet (Bergen) så er det mannens jobb å hente på fredager. Der var jeg litt travelt på vei mot Verftet med bag full av seiltøy og støvler på beina, og mot meg kom det mann og barn-kombinasjoner i alle farger, variasjoner og størrelser. Det VAR rart!

K mente det kanskje var samkjørt at det var pappahelg den helga, men jeg stiller meg tvilende. De pene mennene i dress var helt klart utkommandert til hentetjeneste i alle fall!

Nei, jeg gir opp! Lese andre sine blogger i steden! Det er lettere å kommentere enn å presentere! (utropstegn føltes nødvendig!)

2 kommentarer:

Hannemor sa...

Du da, ikke slutt da - ta en liten bloggpause da vel.. plutserlig kommer bloggeideer dumpende ned i hodet ditt igjen :)

Klem

Siven sa...

Ingen planer om å slutte helt enda, men måtte klage og syte litt kjente jeg. :)

Vinteren og livet ellers har tatt litt gnisten, men sikkert snart tilbake med mer. Jeg er jo helt klart ikke tom for ord. ;)